fbpx Uređenje poslovnog prostora ili radionice: otirači | PiK Group

uredjenje-poslovnog-prostora-ergonomske-podloge-za-stajanje 

Iako se, na prvi pogled, elementu uređenja prostora kao što su otirači može pokloniti veoma malo pažnje, ovakve podne podloge zapravo mogu mnogo izmeniti kako izgled ulaska u određenu firmu ili radnju tako i nivo praktičnosti odnosno higijene samog enterijera.

Glavna prednost koju imaju i kućni otirači, uklanjanje spoljne prljavštine, blata i nečistoća kako bi vam kuća uvek bila čista, u svojoj industrijskoj verziji nadograđena je i ulogom poboljšanja uslova rada. Ako do sada niste smatrali da otirači mogu imati i ovakvu funkciju, mi smo tu da vas razuverimo.

Industrijske podloge

Namenjene pre svega upotrebi u industriji, kao i u različitim vrstama radionica (primera radi, auto-mehaničarskih), firmi (recimo, podloge za ketering kuhinje), perionica (auto-perionica i tako dalje) i sličnih prostora, industrijsko-ergonomske podloge posebne namene zapravo su pravljene tako da budu, pre svega, otporne na različite uticaje. Njihove teksture su mnogostruke, pa se tako izdvajaju otirači sa loptastim površinama ili kosim usecima, čija je glavna namena da budu otporni na različite vrste nečistoća.

Rađene mahom od aluminijuma ili gume, ove podloge se mogu naći u pojedinim vidovima i kao otporne na ulje, ali u svakom slučaju nepodložni vodi i kvašenju, kao i različitim vrstama prljavštine. Njihova najveća prednost sastoji se u pomenutoj teksturi, namenjenoj pre svega funkciji podloge za radnike koji dugo stoje, protiv osećaja umora. Na taj način otirači stvaraju potporu čitavom telu, a pre svega kičmi, te znatno povećavaju nivo uslova rada i olakšavaju ga.

Industrijske podloge su, dakako, dostupne u svim veličinama, te sada veoma lako možete urediti svoju radionicu ili sličan prostor po sopstvenom ukusu.

Ulazni otirači za firme i radnje

Kada su u pitanju ulazi u objekte koji su frekventni, poput ulaza u radnje, firme, hotele, javne ustanove, teretane, lokale i slične zgrade, otirači za spoljašnju upotrebu su najbitniji segment eksterijera. Oni takođe mogu biti urađeni sa različitim teksturama, poput onih koji podsećaju na pčelinje saće, loptastih i drugih. Ovako napravljena površina omogućava da otirači za poslovne prostore budu otporni na klizanje, da čuvaju nečistoću napolju, kao i da čišćenje i održavanje otirača bude jednostavno.

Poput industrijskih, i ovi otirači mogu se naći u svim veličinama, ali i oblicima. Prilikom izbora otirača za firmu, možete rešiti da otirači u vidu polukruga ukrase ulaz u vaš poslovni prostor, na primer, ili se odlučiti za kružne forme koje će se naći ispod rotirajućih vrata. Takođe, ovi otirači su otporni i na gužvanje, te ne morate brinuti o tome da će se pohabati i pored duže upotrebe ili frekventnijeg prelaska preko njih.

Treba napomenuti i da otirači za ulazna vrata dolaze u različitim varijantama, te one sa malo manje grubljom teksturom možete koristiti i kao otirače za unutrašnju upotrebu, u enterijeru, u završnom procesu čišćenja obuće.

Tekstilni otirači

Ulazni ili otirači koji se nalaze u enterijeru, a pred vratima određenih prostorija, najčešće u poslovnim i javnim objektima, mogu se raditi i od tekstila. Otirači za vrata najčešće dolaze u vidu većih ili manjih grubljih itisona, a mogu biti dekorisani raznim šarama ili pak štampani otirači sa natpisom odnosno otirači sa logom firme, što predstavlja posebno elegantan i zanimljiv detalj.

Otirači od tekstila u nešto mekšoj varijanti mogu se koristiti i za enterijer, kao završna faza procesa čišćenja. Takođe, i oni su dostupni u različitim šarama i bojama, i kao i otirači u vidu itisona, podjednako otporni na vlagu, klizanje i gužvanje.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing